Stickad kofta till hösten

Börja nu och bli klar i höst! Då kan du ha denna kofta ”till snyggt” som det heter.

4 responses to this post.

  1. När jag stickat klart chesters kofta så ska jag sticka en sånhär till mig själv.. efter det kommer jag vara full-lärd och väldigt duktig (allternativt trött) på stickning!!

    Svara

  2. Du kommer nog vara både jätteduktig och slutkörd, fast på ett positivt sätt…

    Svara

  3. Hej ! Var hittar jag detta mönster?
    Jag är intresserad av mönster till denna kofta.Hjälp mej snälla.
    MVH ANNELIE

    Svara

    • Hej!
      Du hittar mönstret genom att klicka på ordet ”kofta” i texten under bilden. Alla mönster på bloggen hittar du genom att klicka på orden i brunt under bilderna.

      Svara

Kommentera

