Sy hängselbyxor!

Snygga hängselbyxor, som också finns i en kjolversion här.

2 responses to this post.

  1. Posted by Ulla on 21 september, 2011 at 06:00

    Hej!
    Söta byxor, jag ska försöka att sy dem till mitt blivande barnbarn.
    Vill förresten tacka dig för tipset på billiga garnaffärer i Borås.
    Jag var där i somras och köpte jättefint billigt mohairgarn till två tröjor!
    Tusen tack!

    Svara

  2. Posted by Birgitta Alexandersson on 17 februari, 2017 at 11:48

    De här byxorna sydde jag på 80-talet till mina små barn , även hatten . Det var ett bra mönster .

    Svara

Kommentera

