Vid koftjacka

Vem vill inte se ut så här i vår?

6 responses to this post.

  1. Vilken häftig kofta, mycket snygg.
    Ha en trevlig helg
    kram

    Svara

  2. Den var riktigt snygg! 🙂 Den skulle jag kunna tänka mig att göra! 🙂

    Svara

  3. Posted by mia holm on 13 januari, 2012 at 19:23

    Modellen kallades ”swagger” och är alltså ganska kort och mycket utsvängd i ryggen och i sidorna. Jag köpte en swagger på 70-talet i grovrandig beige manchester med två stora knappar istället för dragkedja. Jag var så stolt över den och använde den mycket!.

    Svara

  4. Posted by Birgitta Alexandersson on 17 februari, 2017 at 11:45

    Jag stickade den i början av 70-talet och hade den under min första graviditet. Jag älskade den jackan.

    Svara

Kommentera

