Randiga baskrar

Ska man ha såna här också i höst?

5 responses to this post.

  1. Posted by osteromberget on 12 oktober, 2012 at 10:10

    Jag ärvde en liknande, fast med skärm på, av svärmor. Grällrosa med smala svarta ränder och samma mohairgarnsfluff. Precis som en karamell!

    Svara

  2. Posted by Heléne Grynfarb on 8 november, 2012 at 09:33

    Hej!

    Vad fina mönster! Hur kommer man i kontakt med dig om man letar efter ett visst mönster och vill skicka en bild?

    Svara

  3. Posted by Helena på Frösön on 24 oktober, 2014 at 22:38

    En helt fantastisk sida, tack! Jag minns och njuter, minns och skrattar! Mest skrattar jag åt dina korta kommentarer. Jag ska verkligen rekommendera sidan till likasinnade. Själv är jag född 1962, vissa av mönstren är nog vad min mor inspirerades av när hon stickade skoltröjor till mig och min storebror.

    Svara

Lämna en kommentar